13 september 2008

dyrt att leva

kom precis hem. håller på att laga lite tacos! smaskens :)
har nyligen varit hos tandläkaren. något som nästan alla fruktar.. förutom jag.
jag är så van vid att gå till tandläkaren. jag är typ redan regular customer.
jag är offret med alla hål i tänderna.
så idag var ju inte direkt något nytt.
förutom att idag var första gången jag skulle betala.
det är dyrt med tandläkare.
det positiva var att jag inte hade skapat nya hål. "LOOK OUT!"
men de gamla lagade tänderna måste fixas..
så det kommer jag få leva med resten av livet.
varje lagning kommer kosta drygt 1000:-/st.
fick chock när jag hörde totalkostnaden för alla lagningar tillsammans, men borde dock inte ha reagerat så starkt egentligen, eftersom vi alla vet att det är dyrt att laga sina tänder.
att bara undersöka idag och ta bilder kostade mig 655:-

ja visst. ta mina gash. ta mitt liv. ta min BÅT!
ikväll kommer the island på tv3. då har jag ändå något att se fram emot.
om inget annat händer xD

puss


0 kommentarer: