11 september 2008

god morgon

har ingenting förutom dåliga nyheter.. känns det som.
jag vaknar upp med att jag inte andades som vanligt. varje gång jag andades in och ut så lät det som att jag stönade. fan vad äcklig jag är.
but what else is new? ^^
var 3:e sekund så sitter jag här och spottar ut nattens slem i papperskorgen. jag hinner inte gå någon annanstans. jag sitter och tänker att jag kommer fan aldrig hinna bli frisk tills kickoff-dagarna. får bara hoppas. jag får ju inte missa dem.

just nu känns det bara som att jag sitter och inväntar sebbes telefonsamtal, angående om hans whiskey xD fan vad jobbig han är! jag borde aldrig ha erbjudit dem.
okej jo, det borde jag. pappa får absolut aldrig ha dem igen!!

idag blir ännu en fortsatt kur med varmt vatten och honung.. vill inte -_-
varma drycker are pain in the ass.
man vet aldrig när man kan börja dricka dem liksom. xD

0 kommentarer: