15 september 2008

hej kompis.

jahapp.
kan inte riktigt sova. så vad kan man göra?
blogga var det bästa jag kunde komma på. antingen det här, eller kolla på VMA 2008. vilket inte är lika roligt. :)

shululululuuu..."¤#!!&¤%#/&

idag var en mysig kväll.
hamnade på Falken och såg på Wall-E med kära Karro.

vi satt och myste med en massa vuxna med sina småbarn.
hur rolig som helst. rekommenderar starkt.
kunde inte sluta skratta!! vi var konstigt nog(!) de enda som skrattade i den tysta salongen. barn har visst ingen humor.
innan föreställningen så visades en jätterolig pixar-film, hette "PRESTO" .



den skönaste av alla pixar-filmerna so far, för min del :)

jag ger Wall-E fem av fem!



kan nog fortsätta lite om vad jag gjorde igårkväll.
först var det tänkt att vi skulle till Nordic Light Hotel. en bra DJ, enligt maggi, skulle spela där den kvällen. men sen så blev vi alla så otaggade. så vi hamnade istället på en liten mysig födelsedagsfest på söderhöjden. stannade där tills 5. vart en aning övertrötta och sjöng en massa "becuase i got high". KUL JU!


nu MÅSTE jag säga godnatt.
vi ses imorgon. toodles!

1 kommentarer:

Caroline sa...

Hahahahaha! Vad sööööööööt. Presto!