18 september 2008

"Kunden i fokus, miljö, challenge!" mmmmh...

kom till jobbet så hade de pyntat upp hela restaurangen. ok, inte riktigt hela, men mycket var det. så fick alla en liten "goodie-bag" med typ frukostkäk xD väldigt gulligt, men jag orkade inte ta en. så satt vi där och lyssnade på vad de hade att säga. dröjde inte länge tills folk splittrade sig till respektive grupper som man fick i sin påse. jag hade ju dock ingen påse så jag hängde med ibbe :D. min grupp skulle först till byten. där var det lösa korsord med låtar. jag sög ju på det självklart. jag kan ju inte ens lösa ett barnkorsord!!! pinsamt värre.
sen hamnade vi på sovrum, pratade lite om leadership ^^ NP var ju självklart sötast och ballast :D sist men inte minst Mat & Prat, där vi spelade Jeopardy. vinnarpriset var ett Sims-spel xD men självklart så vann inte mitt lag. "visp-laget". hurra.



efter dagens slutända fick man ytterligare en "goodie-bag" med lite snacks, våtservetter och tandborstar. kan ju verkligen inte bli bättre än så! what else can you possibly need? xD
höll tummarna för ett kuvert med gratis biobiljetter. men icke. blö.
ville ju då jobba efter kickoffen, men de lät mig inte. så jag stannade kvar där 2 extra timmar till för att irritera dem. :) sån är ju jag.

men nu imorgon. då gäller det. fan. sprutar av nyfikenhet. samtidigt väldigt rädd och nervös. vad kommer att hända? vad ska jag ta med mig, egentligen? :P OCH HUR SKA JAG KOMMA HEM?! det får jag väl reda på imorgon.
folk som läser får önska mig lycka till.
puss och tack för idag.

0 kommentarer: