22 september 2008

söndagens agenda.

idag vart en sån där jättemysig kväll.
var då egentligen planerat att vi skulle åka iväg till jordbro för att träffa vår kära linda. men sen bestämde vi oss för att åka in till stan, senare på kvällen och äta mysig middag tillsammans. jag hade dock inga pengar, så jag fick sitta där medan alla andra satt och mumsade på sitt! jag är hungrig nu. sen blev det lite promenad i stan. hur mysigt som helst. mysigt mysigt mysigt xD en typisk kväll som skulle vara dateromantisk. luftballonger som flyger ovanför en, fanns en liten marknad vid plattan med massa stånd, och en lång promenad mot gamla stan. fanns en kille som satt och spelade gitarr. var MYSIGT!
och så lilla bebisen S såklart. gud vad stor han har blivit! :D
sen när vi alla sa hejdå så hade S lyckats riva sig på vänster kind. värsta scratchen. titta närmare >__<


söta lilla S som inte är så liten längre. :)

sen när jag kom hem till lilla jakobsberg så haffade jag tag på diyar, som stod utanför ammans port. där inne, kommer chumu och öppnar dörren och säger "why don't you join us?" and so i did. med amman, sabri, peyman, lelle, edon, fernando, uran och nina. har jag glömt någon nu? hursomhelst så skulle de titta på film. filmen verkade dålig så jag hamnade inne på ammans rum och kollade på en annan dålig film. sen blev det super smash bros. FUN!
och nu är jag hemma. hungrig. och toffie som sitter och river sönder dörren. han vill uuuuuuuut.
men det får han inte. evilness.

good night.

0 kommentarer: