11 september 2008

T som räddade mig

jag ska bara tillägga min lilla dröm inatt.
det kom in en pytteliten groda, som jag tydligen var jätterädd för.
det var en hoppande, flygande groda! jätteläskig. den hade hoppat från min park, upp till balkongen. FREAKY!
hursomhelst så uppmanade jag Toffie att jaga upp grodan och döda den >__<
Toffie jagade efter grodan, men han hann inte riktigt med den, för grodan var jättesnabb.
drömgrodan är snabbast av alla grodor.

så Toffie tog upp en stor, blå, fet telefonkatalog. med sin mun. lyfte upp den. och sprang mot grodan med den. han lyckades döda grodan genom att mosa den med telefonkatalogen.
någonstans hör jag mamma också skrika att hon har mosad groda över hela hennes köksgolv.

Toffie är min hjälte. och jag älskar honom. :D han är den bästa killen! gooshiwoo









0 kommentarer: