10 september 2008

who doesn't love garlic?

tjo tjena tja!

det blev tyvärr inte så lyxig frukost som jag ville att det skulle bli. -_-
jag hade ju allt jag behövde. förutom mina smaksinnen.
förkylningen har snott mina smaksinnen.
så typiskt >___<


det är ju egentligen då, när man inte kan känna något, då man ska äta något man inte tycker om. någonting nyttigt och äckligt.
jobbet ringde mig men jag var tvungen att tacka nej för idag.
M tipsade mig om att äta en vitlök.
och det gjorde jag (fast än så länge bara en vitlöksklyfta).
smakade inte dåligt med tanke på att mina smaksinnen är helt behövade. kändes dock lite på tungan.
jag kanske ska glufsa i mig en hel citron också när jag ändå är på gång?
det gjorde jag i och för sig redan igår. men det kan väl inte skada med en till ;D

men nu ska jag ta och göra mig en kopp varmt vatten med honung.
låter lite mer drick/ätbart :D:D eller?

mums!









0 kommentarer: