17 september 2008

.... WELL IF EVERYBODY ELSE ARE DOING IT xD

Favoritcafé: Cyberland, som inte längre finns =/
Favorittidning: Just nu, Illustrerad Vetenskap.
Bästa saken som händer i vinter: Kan nog vara julafton.
Favoritplagg i garderoben just nu: Jackan.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart.
I höst kommer jag att gå klädd i: Min svarta jacka ;D
Men absolut inte i: Sandaler.
Mig själv med tre ord: Trevlig, sprallig, rolig?
Jag tränar: Inte så mycket för tillfället. Jag är fet. BURN!!!!
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Trött och hungrig, men still, up-beat! :D
Är det nåt du absolut inte äter: Sushi. Jag har försökt, tro mig.
Kläder just nu: Svarta byxor, svart t-shirt med lite tryck och en svart cardigan :)
Vad sa du senast: "Nej tack."
Fisk eller badkruka: Badkruka. Där jag kan lägga i fiskar.
Spelar du nåt instrument: Spelade lite trummor när jag var liten. fast det var bara på skoj.
Morgon- eller nattmänniska: Bådadera.
Sparare eller slösare: Bådadera.
Har du några homosexuella vänner: Ja!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Max 2.
Vad ska barnet/barnen heta: Har inte tänkt på det riktigt.
Bio eller promenad: Promenad. bio. promenad.
Är du kittlig: Lite.
Rädd för insekter: Det beror på vad för slags insekter.
Största svaghet: Paranoid, nojig.
Det här är jag bra på: Äta. Vem är inte det? :)
Bästa bok: Har inte läst så många. Så det får väl bli P.s Jag älskar dig.

(se inte filmen)
Chips, morötter eller godis: Chips.
Chips, Pizza eller hamburgare: Hamburgare.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Ville det förut, men inte längre.
Stökigt eller välstädat: Mittimellan.
Gillar du att sjunga: Jag sjunger jämt.
Anser du att du är stark: Jag tror och hoppas att jag är det.
Använder du knark: Nej. Skulle inte påstå det.
Kaffe, te eller inget: Te eller inget.
Har du en besatthet: Hår. JA, på huvudet xD.
Vem är din bästa vän: En bra vän har massa bästa vänner :D eller? >__<
Civilstånd: Singel

0 kommentarer: