10 september 2008

todays news

denna dag började med att jag vaknade och blev jätterädd.
vaknade runt halv nio, låg halvvaken, var nästan påväg upp. när jag hör min dator stängas av!
ingen är i rummet förutom jag själv. ingen är i lägenheten förutom jag själv. vem kan då ha stängt av min dator?!

det hjälpte inte att jag och mina vänner gick på bio igår och såg barnhemmet. en läskig spansk skräckfilm (som jag lyckligtvis nog nästan har förträngt bort alla läskiga pikaboo-scener). men vi fick 5 biocheckar av en kompis. så självklart måste vi ha sett något. jag röstade på Wall-E. men nej. mina röster hörs aldrig. ALDRIG!

jag tittade runt i sovrummet men såg ingen.

sen så stirrade jag på min digitalklocka, den var avstängd.
där har du svaret på frågan. strömavbrott. DAMN IT. i wanted breakfast!
i vanliga fall så ska man inte vara rädd när det är mörkt på morgonen. men jag var det. jag är jämt det. mina vänner kallar mig för fegis, and i don't blaime them. ^^

jag är hopplöst feg, för allting.
hemtelefonen fungerade inte. mina batterier på mobilen höll på att ta slut. jag chansade och väckte min syrra med mina sista mobilslantar. hon hjälpte mig genom alla dessa problem och vipps, jag fick ström igen!
jag har dock legat och möglat hemma på väntan att tvättstugan ska få lite elektricitet.
men ingenting. jag kan inte tvätta. snart går jag omkring naken.
under tiden har jag fått mer snor i näsan, och halsen har kliat.
mysigt värre.

jag måste ut till världen. pappa saknar mig. jobbet saknar mig (tydligen) ;D

och jag saknar att leva!
det är fucked up asså... ;)


Pan And James (apa och hund). De lyfter upp mina dåliga dagar :D



0 kommentarer: