14 oktober 2008

en fin dagen innan

igår jobbade jag. och idag jobbade jag. igår gick tiden så mycket fortare än idag. idag kändes det som att jag bara ruttnade. igår gick jag till pg med karro och carro, efter jobbet :). idag vart jag på prisjakt efter espresso (kapsell och manuell, och kaffekvarn), det var lite läskigt först, men sen ba äsch. allt är ok. :D igår träffade jag diyar efter pg. på slutet av pg så upptäcker carro att lampen som står ovanför mitt huvud, har en röd stringtrosa hängandes på den. igår så har jag liksom suttit och konverserat med mina kompisar, under en stringtrosa! inget som droppade(!) men säkert någon fittarom lite här och där xD. idag hade jag pms. idag har jag tur som hade folk omkring mig som gjorde så att jag överlevde denna dag :D. idag fick vi godis på jobbet.
IMORGON...%&"#!&" nej. jag orkar inte :D
här är bilden från gårdagen.

"TITTA MARIA!!"

1 kommentarer:

Karro sa...

Fittarom...
de va de värsta!