13 oktober 2008

en härlig söndag.

trodde det skulle bli världens tråkigaste dag. som söndagar brukar vara. jag vaknade. väldigt sent. ovanligt. men sen så ba: nä nu jävlar, jag ska ut och köpa prylar!! sen helt plötsligt får man ett samtal från neggi som inviger mig till en liten brunch med henne och karro. men dagen tog inte slut där xD
vi började på tastys. en bit macka och lite kaffe. sen kommer maggi och joinar i vår lilla mysstund.



vi sitter och glor på alla roliga människor som går förbi och hittar på egna saker som vi kan tänka dem säga. xD låter stört, men det vad asroligt. vår lilla bajshumor. ^^

sen säger neggi att hon så gärna vill ha halsduk och vantar. så då gick vi till H&M för att köpa halsduk och vantar.

men hon vart inte nöjd med det hon såg. så då gick vi vidare.


på vägen ser vi det här. vi alla gissar på att det var en fat dude som kände för att sitta på den.
LOOK what happend xD

ingen halsduk. inga vantar. eller jo, ett par handskar. bruna. bajsbruna. men sen hittade hon HÅR!!!!! kunde inte bli bättre än så.


så då gick vi hem till mig för att hon ville pröva. look how pretty she is :D de var ju inte så tokigt.

sen tog vi en myspromenad mot jakobsbergsgymnasium. vi bestämde oss för att samtidigt ringa amman och titta vad han gjorde. han var visst i graninge och spelade fotboll, så då gick vi förbi och "sa" hej. vi försökte aldrig. ville inte störa dem.


men innan så hann tjejerna få ryck och kasta lövhögar. var tvungen att dokumentera hur söta dem är :D underbara känslor från år 2004 :D


sen hittade vi ett par gungor :D jag kände mig som värsta dagisfröken som sitter på parkbänken, som försöker roa singa ungar.

ååååååååh LÖV!!!!!


maggi ville sen gå hem för att äta middag. resten av oss beslutar för att gå till Elegant Garden. jag väljer att säga "china" för det låter bättre. right? ;D


vi beställer vårrulle och lite fried chicken xD och GLASS!!!


och då blev karro så häääääääääär!! vadå sugarrush? :P >____< BLAST!!


efter china så pratar vi mer med amman. det blir filmkväll. så hamnar vi upp där. chillar lite i hans rum, väntar på att resten ska komma. då väljer han att visa vad han ska äta för nåt. äggröra med nått konstigt kött och lite cous cous. jag säger blö? :P det såg lite blö ut :D:D


självklart ville neggi visa amman sitt nya införskaffade och underbara hår xD


sen kom lelle, diyar och edon.


"titta vad jag har köpt! HÅR!!" xD


vi satt och glodde på... yeah. that's right. ;D


under reklampausen får amman för sig att visa rumpan till mig och negar. alltid härligt att få lite rumpa :D


sen pallade vi inte med dem. det var dags att avsluta dagen.


vi får hoppas och be till gud att det händer mer sånt ;D HAHA BURN!!!
godnatt. ^___^

2 kommentarer:

Karro sa...

Mysig dag!
Det måste komma fler såna.
Love <3

Caroline sa...

Naw, sötungar. Sånt här vill jag läsa mer av.