11 oktober 2008

oj. det är visst inte söndag

hahaha this one never gets old xD
kollar med jämna mellanrum.



killar är faktiskt snyggare än oss tjejer. JAG SÄGER JU DET!!!

ingen jävel lyssnar på mig.
jag vill också vara kille. enligt vissa så är jag redan det ;D



idag är en söndag för mig. jag är lat. jag har legat i sängen hela dagen och inte ätit ett jävla skit. det är inte alls likt mig. jag kommer nog bli sjuk snart, jag mår inte bra. jag fryser och är snurrförvirrad. och alla människor är tråkiga idag. inklusive mig. B L Ö! fast inte karro. hon är jämt rolig. karro är min humor. " guuuuuuuuud. oo guuuuuuud " HAHAH! tack och lov för rudolf. utan sunes jul vore hela livet skit. eller hur?



"HELVETES JÄVLAR!! FÖRBANNADE JÄVLA BILJÄVEL!!"
"oooj vad pappa svär....!"
HAHAHAHHAHAA!!!!!

0 kommentarer: