08 oktober 2008

"BITE ME, BLONDY!!"

vaknade med värsta kramp i benen. förstår inte hur jag klarade av det. höll nästan på att gråta. sen så vaknade man 2 timmar innan man egentligen ska upp. great. men det är ändå något jag brukar göra. så inga konstigheter egentligen :D idag blir ännu en lång dag igen. igår var iofs 12 timmars arbete. idag blir det tio. yey. varje gång jag sätter på tummelisa (har satt på den två gånger) så har jag alltid lyckats somna. jag som alltid blir så exalterad att "ja, nu ska jag titta på film" men filmen är rena sömnpiller. sen kan det ju också handla om vilken tid jag väljer att se på den. vilket är ganska så sent, och så kan det hända att jag jobbat väldigt mycket.
mitt hår är förövrigt väldigt äckligt. men hinner inte göra något åt det.

nu pluppa det precis från msn att jag har fått ett mail från speedate. vadfan är det? säkert nåt lurigt litet virus som vill haffa mitt minne och mitt liv. ta mitt liv bara. ta mina gash!! hoppas bara något trevligt händer på jobbet idag. annars vill jag nästan ta livet av mig själv. :) nejdå, skulle jag aldrig göra. jag lovar. har hört att om vi alla har gjort bra ifrån oss, så ska vi göra något "skojjigt" på torsdag. ta med varma kläder. jaha.. ännu en aktivitet. säkert fångarna på fortet i en skog eller nåt. jag undrar om jag vill vara med på det. skulle vara mysigt om vi grillade, eller hemmafest. men inte en aktivitet till! nu börjar jag bli gnällig igen. haha, jag måste sluta klaga. vi får se på torsdag vad som kommer att hända.i'll keep myself posted. so long folks!

jag är ju tvungen att lägga ut något som jag är stolt över xD MM FOR LIFE!!

0 kommentarer: