13 november 2008

500-Godisbutiken

Har precis blivit hemskickad av carro. vi har varit på mediamarkt och hämtat mina smutsiga kläder. finally. nu kan skåpet få vädra lite av sig själv. :) vart ju jättechockad av hur lugnt det var på jobbet. bara för att jag jobbar helg. och för att det är mycket folk då. det måste vara skönt att jobba på vardagar.
på hemvägen sitter jag och gnäller i bilen om att jag är svinhungrig, och att jag aldrig kommer att få äta igen. halva mitt ansikte är ju fortfarande bedövat, så man kan ju inte njuta av att äta någonting utan att tugga på tungen. tungan är det enda jag äter på nu. det känns så jävla konstigt. vi ville göra nåt mer, än att åka hem. men vi orkade inte göra något som krävde energi. så då sa jag
"500 GODIS!!!" så då åkte vi dit. jag har alltid sen jag flyttade hit (innan så bodde jag på lilla hässelby villastad, thank you very much ^^) velat åka in dit. men det har aldrig blivit av. så det var ju extra kul (för mig) att åka in dit och kolla lite. vi kommer dit och blir bemötad av en tråkig och otrevlig säljare, kassör. spela roll vad han var. man kan ju tycka att med tanke på att vi var de ända kunderna där just då, att man då anstränger sig och ler och är bara allmänt trevlig. men han hade ingen lust med sånt. undrar hur han är när det är mycket folk där :P
sen slutade det med att man kommer hem med en påse godis. ironiskt med tanke på att jag precis besökt tandläkaren ^^ men jag kommer nog ändå aldrig äta dem. dem är bara så fina att titta på :D

0 kommentarer: