12 november 2008

allt blir roligare :D

efter att ha varit med karro, så kommer man hem och vilar framför datorn. så pillar carro på en och säger "GÅ KOLLA MIN SIDA NU!!!"
så gör jag det. hon ville skryta med sin nya funna layout bloggsida. självklart blev jag också avis och nyfiken. blev helt till mig. FATTA VAD FINA SAKER DET FINNS!!! med tanke på att man gått runt och tyckt att bloggen ser ut som en mongo, pillar på font och färger för att "friska" upp sidan. nu behöver jag inte anstränga mig längre ;D karro, nu fan måste du ångra dig att du har bytt bloggsida ;D DUBBEL-BURN! nu har jag världens sötaste layout :D det tog evigheter att hitta. med tanke på hur mycket fint det fanns att välja på. fatta vilken ångest jag hade. ni som känner mig måste veta vilken pain jag har gått igenom xD
3 timmar tog det!! sen vet jag att jag kommer tröttna, men då finns det ju fan fler :D jag tror nog att keroppi blir den nästa ;D hahaha.

efter allt hårt arbete ska jag gå skämma bort mig själv med ett par mackor, och sex and the city :D puss och godnatt ^___^

1 kommentarer:

Caroline sa...

you deserve it. you really do.
det gör jag också förresten, så see ya!