12 november 2008

"behöver ni hjälp med engelskan?"

idag har jag, carro och nakita mysat i stan. vi kom överens med 11:00-tåget, men visade sig att nakita inte hann med det tåget, så det blev en halvtimme senare. när vi kom dit så åkte vi direkt till hornstull, för att hämta de godkända visum-bilderna för carro. hon blev ju jättesöt på bilderna. nåt som man inte brukar bli. speciellt inte jag. det kan jag säga nu eftersom jag nyligen hade tagit passbilder hos polisen. måste dessutom uppdatera min legitimation eftersom det nu också har gått ut /_\ så slipper jag visa mitt äckliga pass på butikerna. och så får man hoppas att leg-bilderna blir sexigare än den jag hade xD
efter det blev det mat. vi alla gick skithungriga, och som vanligt så kan vi flickor aldrig bestämma oss för vad vi ska äta. inte för att vi argumenterar om vad vi vill och inte vill äta. vi har problem med att hitta ställe och campa :) men det blev kungshallen tyckte vi. det var smart, så fick alla äta vad de ville. negativa var att när man kom dit så var det lunchtid. då var det mycket folk och mycket volym. vi slet och svettades för ett bord. men det gick bra :D

tanken med att åka till stan idag var ju för att hämta hennes bilder, och att hon skulle få en sen födelsedagspresent från nakita. som att hon inte är tillräckligt bortskämd i år ;D vi går in till åhlens, så säger nakita att jag ska dra med carro till 2:a våningen för att kissa. jahaaa? då hade hon väl inget annat val. sen när vi kissade färdigt så var vi tvugna att gå ner igen, men visste då inte riktigt vadfan vi skulle göra. vi gick mot handväskor så säger jag till carro "titta bort, räkna till 50 och gå sedan mot skorna" stackars lilla carro. hon hade ingen aning. och för att vara ärlig så hade jag inte riktigt koll på läget heller ;D nakita hade ialf koll på läget, så då struntade jag i henne och sa till carro "jag hittar inte henne. vi går till skorna" så sitter vi där och inväntar nakitas samtal om vartfan hon är (!) carro är fett misstänksam. jag är bara whatever. skit i mig. it's not my day to celebrate. your life is more important than mine xD *neggi lär få milda skrattanfall när hon ser det här. MEN SKRATTA DÅ!!! skitunge.:)* sen kommer nakita med det här:

vad är det här för nåt? det kan ni försöka lista ut när jag går och äter en bit mat. :D
toodles ^___^

2 kommentarer:

Neggi sa...

hahahahahahah as long as the mountain lives on! :P

Caroline sa...

I KNOW I KNOW I KNOW!!!!!