12 november 2008

couture

den här t-shirten såg jag på monki när jag och carro väntade på nakitas äckliga kiwi-melon milkshake. t-shirten var väldigt söt, men drickan däremot. vidrigaste shaken jag någonsin har prövat! smakade surt när man drack det, och eftersmaken så stack det i halsen. fy i helvete! nakita köpte dessutom ett par nya skor till sig själva, som hon bestämde att ha på dig direkt. hon slängde sina nuvarande (som nu blir dåvarande xD) skor i butikens papperskorg :D men fina var dem ändå. jag vill också ha ett par nya skor. dessa skor som jag har nu kommer nog inte vara så länge till. det är vanliga adidas superstar skor, fast dem är inte vanliga ^^. har gråa ränder och gul text. köpta från Qube i Skottland. så här kan man inte hitta dem. sverige har bara tråkiga original med svarta ränder =/ har väl inget annat val än att köpa dem när den här går sönder. om inte jag ber carro att köpa ett par i Seattle, men lär nog inte få dem förrens om ett år, eller mer xD men Seattle lär väl ändå ha mina skor :D hursomhelst så är dem här mina nuvarande skor fast helt nya! visst är dem söta? :D är fortfarande helt kära i dem. men jaja. jag behöver nya kläder känner jag. men egentligen har jag ingen ork att gå runt och leta efter kläder. det är ansträngande :P bara för det så lär jag nog gå och leta ändå. efter tandläkaren. har ju en tid till kl 11:30. men först så börjar morgondagen med möte på jobbet :) ska bli så härligt att komma till jobbet ^___^

0 kommentarer: