21 november 2008

godmorgon alla människor som spionerar på min blogg! idag blir det en sån här skön dag igen. tar det lugnt, kanske ska kika lite på kläder, followed up with movies med tjejerna lite senare på kvällen. Twilight blir det. har inte varit direkt sugen på den filmen. har inte känt nåt sug för någon film egentligen. men en film hit och dit skadar inte :) och den här lär ju vara jättebra.

igår vart det stinsen med annah och rickard. äntligen hittade man lite tyg till kroppen :D sen vart det kista en liten snabbis, för rickards skull ;D och dessutom fika på ikea. sofia tycker att vi är störda. men det är bara för att vi kan göra allt det här :D det kan nämligen inte hon. :) efter att ha kommit hem kände jag att nu fan måste jag träna, har unnat mig för mycket gott den här veckan. ringde min lilla träningscoach karro, men hon var i kista med negar. så då gick jag och tränade själv. trodde jag. jag träffade på linda, som skulle köra samma pass :D vart överlycklig. under alla dansssteg så viskar linda till mig "vi ska till skövde" hahaha. det var riktigt jävla nice att träna. men ingen jumpstyle idag inte. DÅLIGT!

det är ca 7 dagar kvar innan jag åker iväg. det ska bli så jävla roligt. det känns riktigt bra när chefen säger att jag är snabb och tillräckligt bra för att vara en supporter :D jag blev ju utvald av 16 pers från kassan, och tre ska åka med. skills xD nu skryter jag bara ^^

0 kommentarer: