07 november 2008

gråtfärdig

känner mig helt övergiven. ensam. fast bara när jag tänker på det. jag tänker på mig, och mina vänner som ska åka lite överallt i världen, nu efter årsskiftet. carro ska den 1:a dec åka till seattle för au pair. det gick fort för carro att bli bortrövad av en familj :P kommer vara borta drygt ett år, var ska vi nu sitta och spela kort? :( blev nästan gråtfärdig av din sista event invitation. SLUTA MED SÅNT!! ok no, don't stop. stop going to stupid seattle!
och maggi ska till sydamerika i hundra månader, kanske till och med stjäla karro från mig. om inte hon hittar en lägenhet snart *karro, skynda dig* sen var det nåt snack om bella, som skulle åka någonstans. men vad fan ska jag göra då? jobba arslet av mig? HELT ENSAM?! jag kanske flyr till thailand och gömmer mig där (åtminstonde i värmen) tills flickorna kommer tillbaka. och jag tar de resterande kvinnorna med mig. negar är på ändå, men vad säger ni andra? behöver jag ens fråga? ^^


1 kommentarer:

Yours Truly sa...

Jag kommer ta hand om dig Maria! I'll take you with me;) du ska va min BOBBY!