11 november 2008

jag hatar äckliga gråa dagar

en grå dag som denna gör mig bara nere och deprimerad. speciellt om man känner sig arbetslös och alla vänner går runt och gör sitt under dagen. som tur är så hade jag kära lilla carro idag. åkte in till stan med henne i det gråa vädret. hon hade äntligen hittat en fotobutik som var godkända för att ta bilder för amerikanska visum.
vi skulle egentligen ha med oss en tredje idag, men hon hade tydligen lämnat sin plånbok i bilen som hennes mor hade rövat med sig till jobbet. lilla gumman xD
jag, carro och nakita kanske flyr in till stan imorgon istället. om jag nu fan kan få svar från mina arbetsställen. sepe. ska jag söka efter en till?!
neggi kallar mig bastard. mjo, i don't blaime her. det är väl inte mitt fel att vädret gör mig trött (i took a little nap). jo, det kanske är mitt fel. sorry for not calling >___<>

0 kommentarer: