23 november 2008

PMS-dag

alla har verkligen varit på dåligt humör idag. mest kunderna, som har gjort oss personalen jättebuttra och irriterade. hatar en sån här dag. iskall snöstorm ute, och otrevliga människor överallt. jag är skitirriterad. och nästan arg. att människor kan vara så otrevliga. fan jag gör ju bara mitt jobb, ändå lyckas de aldrig bli nöjda. det jag mest hatar att göra, det är att le falskt. om jag är arg eller ledsen så kan jag inte dölja det. hela den här dagen har varit en sån äcklig hemsk dag.
jävla kunder som stannar längre än vad de borde göra. om man inte har bestämt för något än, KOM TILLBAKA IMORGON!
om man vet att butiken stänger 18.00 så stannar man fan inte till 18.45. att de inte tänker på att vi som jobbar där också vill åka hem! att det finns så respektlösa människor. självklart drabbas ju bara MIN avdelning. ingen annans xD oh lord.
och så har man hunnit cutta sitt finger på en jävla datakartong, så det sprutade ut blod. det var ju verkligen något jag behövde.

vill aldrig uppleva en sån här dag igen.
mörka söndagar. veckan innan löning. dumma människor.


give me a friendly call. snälla ^^

0 kommentarer: