02 november 2008

"råka" välta stolar flera gånger under kvällen ;D

lördag: jobba jobba jobba. men SEN.. xD (karro borde fatta tycker jag) stressa och stressa hemåt, byta om, hämta grejer! lyckligtvis hämtade carro mig med bilen. slapp jag vänta på bussjäveln! hade hur roligt som helst. kvällen började med nära och kära vänner och hennes släkt som samlades för middag, tipsrunda och några galna pyssel ( hint, jag är sååå glad) xD och självklart en massa presentöppningar! vilka underbara presenter hon fick. lite avis är jag nog. im not in denial ;D bl.a en laptop, ett paraply som ska bokstavligt tala lysa upp hennes vardag i seattle ;D, godis och ett par reebok - freestyle hi birthstone. lite senare på kvällen kom resten. mysigt att hela bunten hade samlats, än en gång igen :D

"pia, pia, pia, pia!!!!!"
"åsa, åsa åsa åsa!!!!!"
- men.. flame boy borde ju också funka?!
"FLAME BOY, FLAME BOY, FLAME BOY!!!!"
wilda: "titta på min snopp!" >_________<>

det var ju en dröm att jag och karro hade hela fotbollsplanen för oss själva, där vi sprang runt och sjöng i kör.
de va så länge sen. :D



söndag: no, not so much. bara jobbat, blev glad när lisa skulle komma förbi. myste med middag och massa skitsnack xD

0 kommentarer: