14 november 2008

trött idag 2008-11-14

idag har varit en väldigt seg dag. har ju aldrig jobbat under veckodagarna på MM, fattade inte hur jävla lugnt det kan vara på vardagar. man ruttnar bort i kassan. tur han man asiat#2 som håller sällskap under hela passet :D och alla andra där nere. skönt att man har jobb där man trivs med alla ^^
efter den långa dagen så mötte man carro som bjöd på en korv. bussigt lilla du ^^ sen mötte man alla flickor på mon ami. ett ställe jag aldrig varit på. man kan ju tycka att jag borde ha varit där förut, med tanke på att jag har bott i jakobsberg 14 år. men man kan ju inte hinna göra allting :P
det här inlägget låter nog litegrann som mummel, tycker jag. det är nog för att jag är trött och har äckligt hår. iofs så skriver jag aldrig något intressant :) senaste har jag bara fokuserat på att göra den finare xD
jag borde nog ta och gå lägga mig, med tanke på att jag skriver som jag skriver. för imorgon blir det jobb också. men efter det blir det ikea-fest xD jag som inte jobbat där på flera år känns det som. känns som att jag bara är anställd för att gå till personalfesterna. haha men, dem är ju alltid lika roliga :D
godnatt (för dig)

0 kommentarer: