06 november 2008

vill ha en mysig dag. vara med mysiga människor

nu har jag precis kommit hem från en liten runda i centrum. hade handlat lite kyckling till far. samtidigt försöka leta efter presents ;D (DU DÄR, du borde inte läsa :P)
jaha, vad annars händer i mitt fullspäckade liv? det händer massor. så mycket att jag inte orkar skriva om det :P nu blev ni allt nyfikna va? jag gör mycket. men ingenting intressant ^^ det är roligare att titta på all dessa klipp jag publicerat in just nu mer än vad som händer i mitt liv.

igår var jag dock ute med annah och rickard på en liten lunch. trevligt med lite omväxling, något som vi inte gjort, men bör göra oftare :D efter lunchen hamnade vi på netonnet och media markt (folk kommer tro att jag är värsta nördstamkunden, vilket jag är. har redan handlat där för en stor summa pengar, enligt mig ^^. sen vad ni tycker skiter jag FAAN i xD) rickard med sitt nya körkort fick bli vår lilla chaufför runt veddesta/barkarby. han kör som en jävla galning. men kul var det ändå. riktigt farligt var det väl ändå när jag inte fick upp bilbältjäveln!! men allt fixade sig tillslut:) vi har dessutom bestämt att vi ska på en liten roadtrip till västerås IKEA, och kolla läget. det ska nog bli vårt mål, att åka runt till alla IKEA:varuhus i hela sverige. så länge som vi fortfarande jobbar på IKEA :D

negar tyckte att jag "lekte viktig" igår. kul. jag har aldrig lekt viktig i hela mitt liv. roligt att någon tyckte att jag gjorde det. har dock ingen som helst aning om vad hon mumlar om. men det är hennes problem :D sen så tyckte hon att jag var söt :D då blev jag glad.

yes you can. no i can't! oh, shut up! you shut up! oh real mature! xD

0 kommentarer: