01 november 2008

Wilton2?



say hello to my pretty little ipod nano blackness. så liten och vacker :D ska bli kul att använda den! handlade den igår, på min lediga dag :D. dagen började med att jag åkte in till stan med ella en liten stund, åkte därifrån med en tröja rikare (kan man ens säga så?). på hemvägen säger mor att hon vill ha en vattenkokare. då vart jag tvungen att åka iväg till mediamarkt för att köpa en. det vart en Philips HD4646 xD. har länge funderat på om jag ska unna mig en ny mobiltelefon. SE W980, 8GB minne osv. men när jag kommer fram och ser vår kampanjtidning, så ser jag min lilla ipod med 8GB för 999:- då blev det som det blev xD kommer hem, helt pill-laddad! så ringer Karro och säger att hon och Bella ska iväg till outlet. and so i went with them. handlade lite mystiska saker, vi kämpade oss fram genom vindarna. apkallt!! sen när vi ska käka så vill de dra till max, den LÄNGST bort. jag var jävligt arg och irriterad (!) för jag var ju sååå hungrig. ansiktet var nerfrusen, örona sved, och vi alla garvade i floder, för ingenting. just like old times. "ho ho ho ho" haha, jag lovar Karro, att jag inte låg märke till den där jävla tanten. jag var nog för upptagen med att skrika "vaaaaaar e bussen?!?!" jag tror jag stressåt i max, så jävla hungrig var jag. efter det tror jag vi alla fortfarande var skrattnödiga. det var nog all trötthet och seghet, som vi alla hade den dagen. but it's fuuun ;D
efter outlet drog bella och karro iväg till ginos studio, för att pilla lite med saker. medan jag gick hem och väntade på lilla ella och maggi. då fick jag chansen att pilla på min ipod :D och när ella kom fick hon sin lilla sena födelsedagspresent. en liten massageplupp från OBH Nordica. gissa om hon vart nöjd ;D och senare, vad annars är PG? xD mysigt var det ändå. fast hela bunten var nog väldigt trötta.

nu är jag här. dagen efter. inte samma väder som igår. blått och fint :D lika bra det för idag ska vi fira CARRO i Viksjö IFK Klubb (tror det var det ialf xD) det ska nog bli jättemysigt. i'll keep myself posted later.
orkar inte skriva mer. ska till jobbet alldeles strax. ska mögla vid kassan igen :D FUN!!! ^____^

0 kommentarer: