24 december 2008

fördriver tiden..

sitter på min säng. i mörkret. alldeles ensam. lite tråkigt faktiskt. fast ändå väldigt mysigt. jag har ju min mus som sitter och lyser gulligt ^^ den håller mig decent sällskap. fast det vore ju mysigare med riktigt sällskap :P har basic element och massa annat skit på för fulla muggar. okey, inte i världens högsta hugg. det är ju kväll. eller natt. nu tände jag lampan. kunde ju inte se mina svarta knappar på tangentbordet. om de bara kunde lysa. då hade allt varit perfekt ^^ hade egentligen inte mycket att säga. kände bara för att skriva lite. till er, som inte heller har något att göra. så! nu fick ni något roligt att läsa :D mer kommer imorgon. om inte jag bli uttråkad igen snart, så kanske jag hör från mig snart :)
this will do so far.

0 kommentarer: