03 december 2008

idag har varit en sån här lång dag. började med att gå till vattmyraskolan igen. min gamla skola. tog den vägen som jag och syrran alltid tog när vi skulle gå till skolan. fick tillochmed höra inringningssignalen när jag kommer till skolan som alltid slog kl 08:10. jag var ju dock inte där vid den tiden (^_^). runt tolvtiden kom jag dit. antar väl att rasten var slut. fick lite barndomskänslor tillbaka :D däremot skulle jag inte in till skolan, utan till dagiset brevid. där bella linda och lilla söta sebastian satt och väntade på mig. bella skulle ha sin lilla smyckesutställning eller vad det nu kan kallas. kan inte komma på ett bättre ord. ni människor som känner mig vet hur jag är. jag har noll koll på ord ^^. det var ganska tomt när jag kom dit. antagligen för att frökernas raster inte hade börjat än. själv så stod man där bland alla smycken och suktade självklart efter alla. kunde ha köpt alla. jag var ju också den som köpte mest. kände att bella skulle likagärna ha haft sin utställning bland oss vänner egentligen, för frökerna var nog mer intresserade av alla godisbitarna som bella hade köpt som tilltugg, än smyckerna. jag var ju också den som köpte mest smycken. två halsband, ett armband och ett par örhängen. och det var inte ens mycket. jag beundrar bella. hon har bra smak. hon har min smak ^^ synd att ingen annan än mig och linda köpte bara. hon hade fel kunder. tyvärr så ska hon tillbaka dit på fredag igen. bluh.
-
lite senare efter utställningen tog vi oss en liten runda i centrum, fika i tastys. fick med min ett par örngott där det stod "awake" ena sidan och andra sidan "asleep" xD. idag låg jag märke till sebbes små ryckningar. så söta. och så mycket hår han har fått! nästan mohawk-frilla ;D me like it alot ;D sen blev det mediamarkt-besök med bella, neggi och karro. fick med mig en film hem. och nu sitter jag här och skriver. dagen har varit lång. även om den inte beskrivs som lång. men nu ska det bli mys i sängen med en mysig film. so long folks!
-

0 kommentarer: