09 december 2008

lalalalala

nu tar jag mig på ögat för att skriva. skriver för carros lilla skull. jag borde ju vara lite uppdaterad. men jag har inte haft orken de senaste dagarna.
idag har nog inte varit så händelsefull. hade lite utbildning inom kundtjänst. visade sig att jag i princip kunde det mesta, så jag var väl mest bara där för att kolla om det fanns något mer att lära sig. lite mer kunskap fick man i sig ändå. annars var jag där och hjälpte andra. det var kul. folket på golvet måste tro att vi är dumma i huvudet. fast på riktigt så vet vi att de egentligen bara är avundsjuka att vi kan göra så ;D haha nä, det var väl mer once in a life opportunity. annars sitter man där ensam. kul det också. ibland ^^ dagens rätt har bestått av tacos, och mandariner :) efter jobbet blev det ett micke-pass med sötkarro. och nu är man mer eller mindre död efter passet. men snart får det bli igen. damn straight!
på torsdag är det snack om ut på drift med annah och rickard igen. denna gång blir destinationen linköping/norrköping. lika bra det. så jag kan handla lite kläder till min semester ^^ jag förtjänar verkligen den här semestern. tycker jag. vad ni tycker kommer jag fullständigt skita i :P jobbade ju då hela sommaren, eller rättare sagt hela året, utan att komma iväg någonstans. hade två veckors semester från ikea, då karro neggi och carro hade flytt till kos, exakt samma veckor. men det här gången blir jag en av resan!
vattenflaskan som jag dricker ur nu är iskall. vad kan det bero på? jo! för att jag var precis ute med den. och det snöar! inte floder, men lite strössligt.

0 kommentarer: