19 december 2008

ännu mer fattig. \( . _ . )/ ヽ( ゜ー゜)ノ

strosade runt kista med annah i flera hundra timmar kändes det som xD det är farligt att gå runt och handla med henne. jag hittar visst allt när jag är med henne ^^ kom hem med en t-shirt, munkjacka, mössa och örhängen :D crazyness. oroade mig ganska mycket efter köpet, men nu när jag kommit hem och kikat i mitt bankkonto på näsa insättning så vart jag inte så orolig längre. nu sitter jag bara mest och tänker vad jag ska dumpa mina saker i för väska när jag åker iväg till tunisien. jag har ju ingen jävla stor rullväska, bara en liten, men den får knappast plats en veckas kläder och stuff i den. annars har jag ju bara väskor som man får släpa själv. men annah har ialf en väska som jag kanske får låna.. i sånnafallfarar vi iväg till uppsala på måndag och hämtar den :D tack så mycket lilla annah ^^


imorgon kommer bli en lång dag. lång dag på jobbet, followed up with a party senare på kvällen. måste ju hinna med den här bussen också, annars kanske det blir lite väl för sent. men vi får väl hoppas på det bästa. :) det ska bli roligt att få träffa alla igen. samlades i en liten klump hemma hos peyman. jag får väl ta och säga grattis på födelsedagen peyman, redan nu! :D nu ärdu inte en liten pojke längre. vi ses hemma hos dig imorgon :D nu måste jag iväg och duscha, sen blire bums till sängen, film, sova.


0 kommentarer: