10 december 2008

problem problem problem

varför slutar det alltid upp med att jag får all skit i tvättstugan? dumma människor som inte kan ta hand om rummet på rätt sätt. innan den här gången så var det någon jävel som tvättde under min bokade tvättid. gången innan det så fanns det ingen ström. och nu så funkar inte en tvättmaskin. så nu har jag bara en maskin. kan inte tvätta kulör och vitt samtidigt. och har ingen jävla tid. dumma maskiner. dumma lägenheter!
-
idag har jag blivit kallad för en människa som klagar för mycket, två ggr. det är nog säkert sant, men det är bara för att det finns så mycket att klaga på xD sorry guys. hoppas ni tycker om mig ändå. jag försöker göra mitt bästa. men ibland kan man inte vara på topp när såna här typiska saker händer.
som tur är ska jag möta mina kära vänner efter tvätten, om jag någonsin lyckas bli färdig. hoppas de kan muntra upp mig. i värsta fall så har jag ju alltid min björn gustafsson på dvd xD och mörk choklad.. mm.



-
puss på er.

1 kommentarer:

Tozil sa...

jag är också en klagare:D!//Tozil.bloggspace.se