22 december 2008

resa i långa sträckor..

har nu precis kommit hem från den långa resan. de hämtade upp mig, sen så stack vi till media markt för min lilla datorväska som jag nu har haffat. den är så söt. ska pilla lite med musen(haha, very funny) som ingick med väskan snart så. sen efter det åkte vi till uppsala. först till hennes pappas jobb för att hämta väskan, sen så lodade vi runt lite i gränby centrum. fanns dock inte så mycket att göra. vi var på handlahumör men ändå inte. eller så kände jag iallafall :P sen får vi för oss att åka till stinsen centrum ett tag. ville väl småkolla lite saker där också. efter det blev det heron city(!) eller först IKEA på kugens kurva, sen hade vi tänkt bowla eller spela biljard lite. men när vi såväl kom fram så vart alla vi tre (eller snarare mer jag och rickard, vi förstörde nog annahs humör lite också) jätteotaggade. vi ville åka hem. det hade varit en lång dag. efter rickard skjutsade hem sig själv, så fortsätter jag och annah till kista xD titta lite mer, och åt middag. åt köttbullar m potatismos. gudomlig husmanskost, men så jävla mycket. jag höll nästan på att spy. jag kom hem med cdskivor och fodral, datorväska och pyjamasoutfit, som jag nog kommer gå lämna tillbaka imorgon här i centrum. spontanhandla kan väl inte alltid funka. men det räckte för idag. jag måste sluta handla. nu ska jag mysa vid sängen och kolla på film. 21 blir det nog, den är ju rätt så bra :D natti.

0 kommentarer: