16 december 2008

välkommen hem: Asus X59GL

idag mår jag nog inte så bra. känns som en sen söndag. att kl är runt 23.41 när den egentligen bara är 15.09 och det är en tisdag. men jag antar väl att man mår skit efter att ha spenderat i en iskall biosalong (vällingby) med annah och rickard. det blev ju twilight igen. ja carro, believe it or not ;D gårdagen var ändå så mycket roligare och mer händelsefullrikare (kan man säga så? xD) än idag. igår började jag med att hålla viktor sällskap tills sidde kom. sen hämtade de två fulingarna upp mig, på jakt efter elektronikprylar i alla möjliga sorters butiker. rickard kom hem med en ny digitalkamera, annah med en sprilland ny teve och film. min del slutade upp med att jag kommer hem med en sprillans ny bärbar dator. och en mus. och ett usb-minne xD nu har jag spenderat sådär överdrivet mycket pengar igen. men nu får väl det här bli min julklapp till mig själv. och resan xD som är snart. kan inte fatta det!! om exakt tio dagar sitter jag nog säkert hemma och packar och väntar tills vännerna kommer och plockar upp mig så vi kan fara ifrån stockholm :D bort till sol och värme. eller nu ska jag inte överdriva. inte sverigeväder iallafall :D kan jag ta med mig datorn?
-
näää... hell no. den är för söt för att bli skadad.
mina två snuttisar ^^

0 kommentarer: