12 januari 2009

again. pryltokig.

hejsan hejsan.
idag har jag varit i stan med negar, tittat på lite kalendrar som jag sa att jag skulle göra. har nu hittat en. svart. nästan identisk som den jag hade innan. samma mönster, men däremot rosa framsida. så svart får väl spegla min mogenhet, elegans och klass... äsch who am i kidding? xD so much bullshit coming from my keyboard. ^^
hamnade sen på WAYNES COFFEE. jag tog en wrap med cola. negar tog en wrap med kaffe.
torraste wrapen någonsin.
vadå avocadoröra? torr rabieskyckling!
-
-
efter stan tog jag en sväng till jobbet. viktor skulle hooka up en högtalare till mig. and sure he did. vart ju sugen på att ta den för 3000 spänn. har kollat länge, men vet att den aldrig kommer att bli min. lite för hög prisklass för lilla mig (so far), besides, är till för dem som är riktiga högtalar-nördar. och jag är dessvärre ingen högtalar-nörd.. iallafall inte än. jag menar, hur fan ska jag veta att om sladden är grön så kan man koppla in IPODen? det är en lysande och brilljant uppfinning! så det förklarar nog hur mycket koll jag har på läget. inte alls nördig. but maybe i will be someday. säkert när jag flyttar ut. då kommer jag vilja ha allt!
-
men välkommen hem Logitech Z-3E :)
dumpade dem andra för ett skäl!
-
sen så spenderade jag lite tid med karina på kontoret. vi gömde oss. vi hade mycket skratt. hon är rolig. och gullig. ^^ i like my work. you got a problem with that? well fuck you then :)
-

they look so awesome!
-
min lilla myshörna ;)

2 kommentarer:

Neggi sa...

kykling-wrap-jävel...

maria sa...

like not-even-funny totally..