07 januari 2009

yeyness

har nu köpt min lilla plattångsbäbis som dessutom kan locka håret. det kan iofs nästan alla plattänger, men just den här = divine :D ska ju använda den för att locka håret. i know, people probably think im stupid, but hey. det sägs att det blir bättre lockar med plattång. and damn they were right. har redan testat en omgång med plattången, och den funka hur bra som helst :D skitgrym! till skillnad från min locktång babyliss för 199 kr. fan vad den är sämst. den nya däremot, är än så länge superbra :D är riktigt nöjd. var faktiskt lite svårare än vad jag trodde med att locka med plattång, trodde jag hade tekniken.. har ju det, fast det kan bli bättre. fick med en liten DVD-skiva där man kan se hur man ska locka håret osv. får plugga lite mer senare :D här är iallafall en liten previewbild på mig, ni kanske inte riktigt ser någon skillnad, men irl så ser det jättebra ut.
-
har redan hunnit få en komplimang av frida som sa att det såg nice! det var när jag var påväg ut för att handla en värmeskyddande curlingspray. ska ta och testa den vid nästa lockning. den sägs vara bra med stay tuned ^^

-


-
OBH Nordica Straight & Curl 3092 / L'Oreal Studio Hot Curl Spray
-

0 kommentarer: