03 januari 2009

jobbar. och busar ^^

sitter här på jobbet. kundtjänst. väntar på att nån kund ska ringa upp och klaga. men självklart så ringer det aldrig så här dags på en lördag xD vad gör man då? inte så mycket. har nyss upptäckt att man har tillgång till de flesta hemsidorna.. eller så kanske man inte har de. om cheferna får se det här så kommer jag bli stekt och mördad. men vad gör man annars? :P äsch då, nu ska jag inte vara paranoid. har varit det tillräckligt mycket i tunisien. nu är det dags att sköta sig ;D
skulle inte banga på en fet kebabrulle. igen. xD but it's so goood.
till nakita:
"hello. i would like to have a lovely box of marlboro cigarettes. and a dog. a hot dog. with mustard. and ketchup. and don't forget the bread. the bread is our friend. my fellow earthling."
so long folks. vänta bara tills jag kommer hem. då jävlar.

1 kommentarer:

Caroline sa...

Hahahaha!! Jag hade heeelt glomt bort det dar :D
It's good to have you back Maria, jag har saknat dina blogginlagg :)