11 januari 2009

lallar runt i kontoret

hallå hallå.
sitter nu på jobbet och "jobbar" det finns ju sååå mycket att göra :)
jag hoppar lite överallt idag. allas rastavbytare eller vad man nu kan kalla. så nu sitter jag här på ktj och gör apsolut ingenting. tar det lite lugnt. det behöver man ju. det är ju somsagt söndag ;D ångrade att jag inte stoppade i mig lite frukost innan jag kom hit. jag tänkte på yoghurt hela tiden innan jag åkte, men glömde på något sätt bort den tillslut. darn it. im a stupid stupid giiirl ^^ funderar på att ta en runda in till kista efter jobbet. måste handla en ny kalender snart. en vecka till så tar den slut! jag kan ju inte leva utan en kalender. det kunde jag dock förut, när jag gick i skolan. men då hade jag bra minne. inte längre. eller så var det så att mina vänner hade koll på läget och alltid sa till innan om vi hade prov osv. jag lyckas alltid på något sätt :D i love my friends.
-
idag hoppas jag på en mer roligare kväll än igår. jag var ju så orolig. tänker ju på dig hela tiden. hoppas du blir bättre snart. det gör ont att se dig så här :( stor kram från mig.
-
ne, nu borde jag sitta och koncentrera mig på jobbet. kommer sluta med att jag sitter och tänker på mat. idag blir det schnitzel. mums :)
stay tuned. <3

1 kommentarer:

Caroline sa...

Vem är det du oroar dig över? Behöver jag också vara orolig????