10 januari 2009

ointressant inlägg.

nu är jag på en sån där period där jag inte skriver så mycket intressant. vet inte om det intressanta jag skriver är så intressant, men betydligt intressantare än vad jag skrivit de senaste dagarna :P
-
idag blir det jobb igen. känner mig litegrann som en arbetsnarkoman. hurra!
nu kommer jag att få jobba sådär mycket :) synd bara att jag inte hinner träffa vännerna lika ofta. men de jobbar och pluggar de med. so i dont feel so bad ^^
om jag minns rätt så var vi med varandra onsdags..? eller tisdags.. minns inte riktigt.
hursomhelst, var med bella, karro o neggi. käkade middag. på sushi & curry.
det var ett mysigt hak, men maria blev lite besviken. hade beställt något som hette kyckling och thai gröncurry.
med tanke på att mamma brukade göra sånt så trodde man att man hade valt ett säkert val som skulle smaka gott. och ni sitter väl och undrar varför jag spenderar tid på en asiatrestaurang när jag har en thairestaurang hemma aka. min kära lilla mor ^^ , för att brudarna ville dit. och det var ju faktiskt väldigt billigt.
hursomhelst, tillbaka till min härliga dish. den var helt vattnig, och väldigt ljusgrön. och ingen jävla smak. så det vart inte så mycket mat för min del. fast tjejerna verkade tycka om deras. woopie.
jag vill säga att jag måste gå göra mig iordning för att gå jobba, men jag vaknar ju alltid så jävla tidigt. jag behöver inte gå fixa mig förrens om två timmar.
och var ska jag göra då? självklart så finns det ingen som kan underhålla mig, för ingen vän har vaknat än.
maybe go back to sleep? naah, too late for that.
ska gå försöka hitta något att göra.
toodles!

0 kommentarer: