13 februari 2009

handla

har haft fullt upp idag i stan med syrran min. åkte in, började med att gå till morsans och syrrans jobb (och mitt gamla ^^) hämtade lite papper osv som skulle skickas. gick runt och letade lite kläder och så. har nu hittat min svarta. hade gått förbi Berry och kikat på deras saker. satt ju fast där som en magnet. ville ju inte lämna stället. inredningshimlen för mig. dit ska jag handla när jag flyttar. men nu har jag hittat de ljuslyktor som jag velat ha. och det tackar jag Kakan för ^^ men det tog ett jävligt bra tag innan jag kunde bestämma mig. kanske så lång tid att syrran började bli lite trött på mig. moahaha. men man ska inte ta mig till såna där ställen, för då kommer jag aldrig hem. vill köpa hela sortimentet! ^___^ får ta en runda till när nästa peng rullar in ^^
-
men så här ser dem ut :) me so satisfied. finns många många färger att välja.

-

0 kommentarer: