14 februari 2009

Har nu precis kommit hem. Trodde att jag skulle börja 12, så låg igårnatt och nojjade om att jag kanske inte gjorde det. Så var tvungen att gå kolla kalendern. Det var ju tur att jag gjorde det, för jag började ju 09:45. Det kunde ha slutat illa. Stod på infon med Elin som dissade mig vid fyra tiden, men det gick väl helt okey idag. Fick lite jobbiga kunder, men sånt som händer. Efter jobbet promenerade jag och Viktor hem till honom. Lagade lite käk och kollade på Bolt. Efter det blev det någon form av karaoke (?) men kul var det. Kommer hem, och ser att det ligger en liten påse på min dator. Min syrra hade kommit förbi till oss idag, hon hade lämnat mig en jättesöt valentines present. Från Berry! Ja! Jätteglad blev jag, fick ett till ljus! En ljusrosa ^^ I love you, sister!
But now i'm gonna go to bed. Hörs!

0 kommentarer: