18 februari 2009

jag förstår inte vad du säger. du får prata lite tydligare

en lång dag med tjejerna. skönt att få träffa carro igen. lite skumt ändå. du ska ju inte vara här. men jag är ändå glad att du är :) vart en jävla massa tjat om korv idag. bella och karro ville laga mat hos mig, så vi skuttade iväg till konsum, så blev det korv. en massa jävla korv. gott men fett äckligt efter ett tag. sen kom carro och neggi. snackade massa skit och spelade kort. sen massa konstiga flumklipp som man alltid råkar komma åt på youtube. sen höll russin-diskutionen nästan komma tillbaka igen. vet inte om jag skulle klara av det xD
karro: "JAG HATAR RUSSIN!!!"
senare på kvällen blev det film hemma hos carro med bella och karro. testade lite american candy. lät bella få testa dem där jävla bean boozled. en del var ju sjukt äckliga, enligt bella. men hon vågar ju käka allt. hon är ju vårt lilla matmonster. carro har visst också blivit det lite. man får gratulera för broccolin ;D
men skittles var ju absolut godast, nåt som man redan har testat. it' goodie.
kollade på gökboet, och självklart så somnade jag. töntig som jag är. vaknar upp med äckligaste eftersmaken efter allt jag käkat idag. mår fortfarande illa. jävla skunksmak. nu får man hoppas att man är lite mer pigg o alert inför filmen vi ska se imorgon. can't wait ^^ ska gå snooza vid spegeln nu.

0 kommentarer: