04 februari 2009

känns som att intresset för att skriva börjar sänkas ner rejält. får sköta mig lite mer :P kan ju inte vara såhär. katastrof ju. sen så har jag helt enkelt inte haft tid att skriva, och när jag såväl har det så vill jag inte. jag är en ond flicka ^^
-
sitter och stirrar på 2½ män just nu. ser söta Jake klädd i balettoutfit xD så himla söt. men idag har varit en sån här mysig dag. fint väder ute nu också, tycker att våren kan ta plats nu. har varit med karro och bella idag. promenerat till emils, och käkat madda onyttigheter.
kom hem till mig och kollar massa skojjiga youtubeklipp. never gets old ^^ man kan ju hitta allt möjligt skit där. rätt så fascinerande faktiskt :P
bella var tvungen att åka in till medborgarplatsen till Primo Chao Chao, kanske hennes nya jobb? stay tuned... ;D
medan jag och karro satt hos mig och kolla lite mer skit. sen gick vi ut o handla mer onyttigheter. dvs korv chips och choklad som vi vräkte i oss tillsammans med de hyrda filmerna. självklart skulle ju bella komma tillbaka, så väntade ju såklart på henne ^^
det vart One Missed Call, den amerikanska versionen. den var faktiskt helt okey. har ju sett den japanska versionen, men blundade dessvärre genom hela rullen xD var en megafegis vid den tiden, men är ju fortfarande lite. lyckades dock hålla ögonen och öronen öppna för denna film. and it was nice. det blev ju två filmer. den andra var inte lika så nice. Shrooms, en typisk B-skräckis, som fick oss att somna, nästan :(
-

0 kommentarer: