18 februari 2009

this is madness!

madness? this is...
-
S P A R T A !!!
-
har varit i stan med syrran igen. kollade runt bibliotek och hittade lite outfits. everything's coming together. senare på dagen skulle bella övningsköra,jag och karro åkte med henne i den vilda resan.
"kör bara, men köööör!"
"kör jag rätt hastighet nu? ska jag svänga nu? nu kommer det läskiga!!
" men kör bara"
i love her mum Lena. she's awesome :D vi körde till vällingby, var meningen att vi skulle fortsätta vidare till kista, men bella bestämde sig för att svänga av nån annanstans. sen hamnade vi på ikea. perfekt. kunde då lämna tillbaka alla mina kläder och tömma skåpet. lite sorgligt ju :( nu är det officiellt över. jag har inget skåp kvar! avslutade med att äta mat på ikea. fick specialbeställa från hassan ^^ lax med pommes, ratatouille och bea. låter flott och skabbig. men det är skitgott!
sen fortsatte vi kvällen hos mig. satte på 300, som ni kanske har märkt från ovan. den var ju bra :D
massa shield and spear, sword and bone,flesh and blood, och en pilsk outfit ;D
just the way we like it ^__^ thihi.

0 kommentarer: