22 mars 2009

Filmen igår med syrran var väldigt underhållande ^^ Confessions of a Shopaholic. Själv så slutade man upp med ett par nya dojor Adidas Superstar. What else?! Det är mina gamla vanliga fast extra vita xD. Och en tunika. Som vanligt, lilla jag som spontanhandlar. Idag har dock varit en ganska lugn och skön dag, åkte tillbaka till Kista för att lämna tillbaka tunikan jag handlade. Och då kom man istället hem med två nya till. xD Typiskt mig. Det är tur att man har ett jobb som håller en sysselsatt. Annars skulle jag vart pank för länge sen.
Sitter nu och kollar film, med lite levande ljus och en banan i min vänstra hand och myser. Ville egentligen ha nåt annat än banan. Men jag hittade inget annat. Så det fick bli en banan. Banan är gott ändå. Är just nu reklam, så passade på att säga hello här.
-Now me is going back :) <3

0 kommentarer: