18 mars 2009

böld?

för en gångs skull så vaknar man upp med solen skinandes mitt i fejan. nu börjar det kännas som vår :) ska alldeles strax möta negar, som jättegärna vill gå ut och promenera i solen. i vanliga fall skulle jag också velat det, men är alltför seg dessa dagar. jobbar till och från. och har nu upptäckt att man har något i högra halsdelen. så fort man trycker så känns det som att jag har feta blåmärket. men det syns inget, känns dock lite svullet. fan har jag fått HIV? xD
tur ändå att jag inte är orolig. som tozze sa: i'll give it a week.

3 kommentarer:

Tozil sa...

omg im in your blog :D!

Caroline sa...

Det låter som att halsmandlarna är svullna... Tänk om det är körtelfeber!? Ve och fasa!

maria sa...

Men nej, herregud. Säg inte så!
Som tur är så har ömheten försvunnit. Nu kan jag nypa och peta hur mycket jag vill utan att det gör ont :D
TADAA!!!