08 mars 2009

master of karate, and friendship for everyone

Det var ett bra tag sen jag mådde så här skitigt. En grå, kall, och mörk söndag som denna, är man liggandes kvar på sängen hela dagen. Har verkligen inte gjort nåt annat. Har inte kunnat. Har inte orkat. vill, men kan ju inte.
Här ligger jag, hostar och snorar, och tycker synd om mig själv :P Jag hade mina aningar om att jag skulle hamna i koma under helgen, efter hur jag mådde i fredags. Jag borde egentligen inte ha gått ut då, när jag kände att min hals kittlades, men envis som alltid så drog jag ut ändå. Hade iallafall en jättetrevlig kväll ute med tjejerna och arbetskamraterna på frans august festvåning. Vi roade oss med sång (DAYMAN!), dans, drinkar o en massa jävla skratt.
Drog vidare mot alvik, där en trött och berusad Karro låg på golvet och mumsar på pommes frites. var rädd att hon skulle däcka liggandes på magen när hon inte svarade oss, men hon vlle bara ha mer ketchup xD Sen nångång var man ju tvungen att åka hem, vi ville inte trängas ihop på en bäddsoffa :P
Liggandes i Carros batmobil påvägen hem, skakandes, då visste jag att helgen skulle bli krasslig.
Dagen därpå trodde jag faktiskt att jag skulle bli bättre, och jag kände mig faktiskt bättre (tro det eller ej). Tog en promenad till mediamarkt, passade på att dra med Tozze. Jag hade förträngt att det faktiskt var långt att gå till mediamarkt från mig, specielltc Tozzes väg med dem där jävla uppförsbackarna, medan det blåste iskall vind på mig. Illa för hälsan.
-
Samma dag blev vi bjudna hem till Carros bror Patrik, för lite avskedsmiddag. Det blev lasagne med vitlöksbröd. Efter det gick vi upp och spelade lite Buzz. sen blev det lite fika med kladdkaka och ännu mer Buzz. Sen upptäckte jag att om nio timmar så ska carro åka iväg, igen. Vi alla kramade om henne hårt, önskade lycka till och sa ta hand om dig lilla vän. Men snart ses vi ju igen.
-
Nu är det söndag and i feel like shit. Får låta sjukan ta sin tur. Hoppas bara att jag blir frisk tills tisdag. Annars god knows what vad jag kommer göra.

0 kommentarer: