21 mars 2009

Sometimes it's fun to share

OM MIG
-
Vad heter du? Maria.

Vart bor du? Stockholm.
Trivs du där? You have no idea ^^
Brukar du läsa horoskop? Nej.
Har du körkort? Nej, men börjar fan bli sugen.
Favoritdjur? Har nog ingen.
Vad brukar du spendera pengarna på? Kläder och mat.
Festar du? Ibland.
Brukar du bli för full? Nej.
Antal kuddar i sängen? Fem.
Kan du baka bullar? Självklart.
Bläck eller blyerts? Blyerts.
McDonald’s eller Burger King? Burger king.
Är du allergisk mot något? Nickel.
Äger du ett busskort? Ja.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Oftast grön, ibland blå..
Hur ser du ut idag? Som en nyvaken rödtott med knullruffs-hår.
Nästa mål i ditt liv? Skaffa egen lya och skaffa massa pengar.
Vad såg du senast på tv? Simpsons på sexan.
Hur svarar du i mobilen? "Haaallou?"
Vem ringde dig senast? Negar.
Vad sa den som ringde? Hon undrade när jag skulle hem till Karro och ville försäkra sig om att jag inte hade glömt hennes kamera. -.-
Antal timmar sömn inatt? Sex.
Sov du ensam? Inatt gjorde jag det.
-
SENASTE PERSONEN SOM

-
Sov i din säng? Toffie, men det är min katt.

Såg dig gråta? Alla mina nära och kära.
Fick dig att gråta? Situationen just då.
Du gick på bio med? Viktor och Jannis, såg Watchmen.
Du gick på stan med? Min syster.
Skällde på dig? En bitter kund..
Skickade ett e-mail till dig? I Don't do e-mail. :)
-
HAR DU NÅGONSIN

-
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja.

Bråkat med ditt husdjur? Ja, när Toffie är dum.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nej.
Tagit droger? Beror på vad man menar med droger. Men jag säger väl ja.
-
ANNAT
-
Vad är du mest rädd för? Att dö.
Vilka kläder sover du i? Trosor och t-shirt.
Vart vill du gifta dig? Vart? Måste hitta en pojke först ^^
Vad hatar du verkligen? Folk som irriterar mig.
Har du varit kär? Ja.
Kör du bil? Nej.
Har du ett jobb? Absolut.
Gillar du att ha folk omkring dig? Ja och nej.
Är du ett hälsofreak? .... plupp
-
STUFF

-
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Ja.

Är du ensam nu? Jag är aldrig ensam.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Sånt som jag kan sjunga till.
Vill du gifta dig? I nuläget så är det väldigt långt ner i min priolista. Men någon dag blir jag väl som alla andra xD
Vill du ha barn? Inte nu iallafall.
-
DE SENASTE 48 TIMMARNA:

-
Gråtit? Nej.

Köpt någonting? Um..... yeah!
Varit sjuk? Räknas en böld i halsen? xD But it magically disappeared.
Sjungit? Ja.
Sagt “jag älskar dig”? Vet inte.
Träffat nån ny person? Njae..
Saknat någon? Ja.
Kramat någon? Many people ^_^
-
SENASTE

-
Låt du hörde? Nickelback - Today was your last day

Film du såg? You, Me and Dupree.
Sak du stal? Um... minns verkligen inte.
Människa du slog? Kommer inte ihåg.
Stora bussresan? Det var nog i sånt fall i Tunisien, Sahara trip ^__^
-
FÖRSTA

-
Första bästa kompis?
Har nog ingen bästa kompis.

Första jobb? Radisson SAS Royal Viking Hotell.
Första begravning? Min farbror.
Första piercing/tatuering? Öron piercing.

0 kommentarer: