25 mars 2009

these shoes are 300 fucking dollars. LET'S GET THEM!!!

Vart ju jätteglad av att se allt det blåa där uppe. Det börjar likna vår. Käkade lite frukost innan Annah och Rickard ringde mig och bestämde sig för att attackera in till mitt hem och härja lite. Det var nog faktiskt bra att de kom och tvingade mig ut, för annars skulle jag nog bara ha suttit hemma och inte gjort nångonting.
Annah var lite hungrig så vi åkte till Pizza Hut för lite mumsig buffé med pepperoni och köttiga pizzaslices. Det satte sig bra i magen. Tog en liten promenix mot bilen efter maten, då Annah stannade förbi en Lee-butik för att kika efter byxor. Då passade jag på att smita ut till solen och ta en cigg. Fyfan vad härligt det var. Längtar till att det blir varmare så man kan parkera sin rumpa på en skön gräsmatta med lite god käk, dryck och underbar ljuvlig musik. Hihi, sitter och drömmer bort nu :P
Åkte förbi IKEA, hälsa på gamla arbetskamrater och för att köpa en laptopkudde som stöder för knäna till syrran och Anders. Fick också reda på att vår kära lilla Mattsson fyllde år igår.
Får ta och säga Grattis på födelsedagen : ) Vi testade bajamajorna som är precis vid entrén, men det visade ju sig att det var riktiga toaletter bakom dörrarna xD tur det. Skulle aldrig vilja kissa eller bajsa i en riktig bajamaja inomhus. Tror nog det inte en går att ha en riktig inomhus xD
Vid korven står ju självklart min söta Caroline och Ann-Marie som vi terroriserade, och skapade värsta kalabaliken vid kön, jag och Rickard xD Our mistakes i guess ^^
Kollade efter biotablån i Kista fast vi vart inte så sugna på någon film, så gick mestadels runt och handlade runt lite. Självklart slösar man bort som en oxe. Ska nämligen åka tillbaka dit imorgon med Annah för Cubus VIP. Vi har redan lagt undan lite tyg :P
Jag insisterade med att göra en liten what to do-lista tills imorgon kväll.
  • lämna tillbaka en t-shirt som jag spontanköpte idag xD
  • köpa två st benvärmare. siktar på en vit och en grå
  • eventuellt ett par svarta leggings
  • toppen från Cubus och säkert något mer krafstjafs
  • titta på Carlings-hooden
  • investera på hårnålar och svarta tunna strumpor (H&M)
  • "Let's Get Some Shoes" xD

Orkar inte dela med mig av något mer just nu. Nu är jag hemma och är sliten. Snackar med kära lilla Carro, trevligt att vi nu i dagsläget är lite insatta i samma slags musik :) Me love you alot <3

0 kommentarer: