23 mars 2009

Twitter

Imorgon blir det jobb och slit. Är väl snart dags för nattens kur. Stannade förbi twitter och lämnade ett par spår. Bli en sån du också. Det var min goda vän Caroline som tipsade mig om denna hemsida. Är inte själv så jättebra på att förklara så jag snor det som hon sa: Ni som har Facebook, där man kan "uppdatera" sin status (What are you doing?) tja, Twitter.com är en hemsida som går ut på bara just det, att skriva vad man gör just nu. Man kan följa andra människor och så fort de skriver så kan man se det på sin egen profil. Finns dessutom vissa kändisar (om man vill nu tro det) Som lämnar spår lite hit och dit. Aja, ska inte tjata mer om det. Om det låter som nåt kul, go visit! Och säg till mig om nig gör det :)
En gång i tiden var jag mer energisk och fantasifull. Just nu inte lika. Jag minns mina små ryck då jag flyttade runt möblerna i mitt sovrum. Det gav alltid mer space, och på så sätt blev det alltid rent xD Jag vill flytta runt på möblerna nu igen, men är rädd för att man nu har införskaffat sig allt för många prylar, och har inte lika mycket tid att börja pilla och peta på sitt rum. Fast det vore ju rätt så kul.
Och så vill jag riva bort mina äckliga tapeter, spika fast tavlor. Ska se till att de händer någon dag. Om inte jag väntar tills jag flyttar så får jag leka i en större yta.
-
Klockan börjar bli för mycket för mig att sitta och skriva här. Lägger inte så mycket tid på att blogga här längre. Jag antar väl att mitt intresse inte är lika starkt längre. Jag måste sköta mig -.-
Men nu får det räcka för ikväll. Ska upp om fem timmar ish.
-Puss, dröm sött.

0 kommentarer: