05 april 2009

BURN

Har vridit och vänt mig i flera timmar nu. Fan för katten som väckte mig, han ville bara tjocka sig brevid mig, det vart obekvämt för mig tillslut. Och nu så kan jag inte sova, oavsett hur ont det gör i mina stackars små "kinesögon". Så då beslutade jag för att skriva litegrann om vad som hände i lördags. Det var väl ändå på tiden att jag skrev något.
Skulle upp tidigt för att fånga 09:28 tåget med Viktor. I centralen väntade Bina, och Tim, lite senare därpå kom Fred. Vi åkte sedan iväg till Dustin Home Expo elektronikmässa i Annexet. Det var nice, hoppas man vinner en PS3 ^^ Men det lär jag nog ändå aldrig göra :P Men massa coola grejer överallt it was like oh my god -.- Det var dock allt för många killar, så det lukta en massa testosteron :P Rounchy!! Vi gick runt och freeloada massa godis, nyckelringar, o pennor, och dreglade över de senaste produkterna. Själv så var man sugen på övervåningen där alla spel var, men tyvärr var det inga utställningar på nya produkter, utan att man bara kunde spela. Vart lite bummed över det :( Haha, hade till och med hoppats på att de skulle dela ut Mushroomgodiset som Cory på en av videona lite längre ner förökte öppna i fyra dagar xD Det hade varit nice, but no they didnt have anything. Efter Globen åkte vi vidare till Medborgarpatsen och dumpade våra asses vid en trappa med en hamburgare var i handen, riktade mot den varma och härliga solen. Nu känns det äntligen som vår. Det är så kul att titta på folk som fightar över att få en plats i solen. Den är ju efterlängtad och äntligen här :D Sedan promenerade vi vidare mot Gamla Stan, käkade lite Ben & Jerrys, men sen vart den hemgång för min del, i ett par timmar.
-
Skulle senare på kvällen ut och bowla med kassapersonalen i förorten ;) Hade skitkul, slutade upp med att jag kom tvåa av alla 12 personer xD Visste inte att jag var så duktig, till skillnad från Lazerdoom där jag suger ass. Iofs så har jag bara kört det en gång, men jag är nog säkert jättedålig på det iallafall :P Sen avslutades allt med en god biff och potatisgratäng som satt "bra" i magen. Eller inte, min mage låter än just nu. Jag vet inte vad det är, men har inget behov av toalettbesök än, den bara bubblar konstigt.
Det var en massa snack om massa roliga minnen. It was fun, jag älkar att höra när Indre skrattar. För då skrattar jag. Hon är så söt, me love yooou ^^
Folk vart visserligen så tråkiga, eller alla som inte bor i Jakan, åkte hem ganska så tidigt. Var ju meningen att jag skulle stanna kvar med dem som faktiskt bodde i jakan och härja vidare i bowlingstället, men när den där creepiga snubben kom ut när jag väntade med Arvids på hans skjuts så slutade det med att jag åkte själv med xD
Nu är jag hemma, har försökt sova men jag kan förfan inte det. Och min vänstra axel gör ont. Bad. Really bad.

0 kommentarer: