07 april 2009

Jag måste börja samla ihop alla mina Vännerskivor igen. PINSAMT

Another new day, another new sunny day!
Är nu hemma och snorar mig(?) varför gör jag det ju. Jag vägrar att bli sjuk igen. Jag har ju inte tid med sånt!
Idag har jag varit hos Karro med Bella och Neggi. Drog till ICA och skulle handla lunch och laga. Bella föreslog Carbonara. Jag och Neggi tyckte det lät konstigt att det bara skulle innehålla pasta, bacon och ägg, så vi köpte matlagningsgrädde och paprika och lök till. Så det vart ju en spicead Carbonara xD Fast en jävligt god en :P Blev äckligt mätta. Resten av dage satt vi i balkongen och hängde, tittade på TV och spelade Plump. Det var ett tag sen man spelade Plump. It was fun and cozy, and i won :D
Sen åkte jag hem, och nu är jag här, har precis käkat färdigt av min middag. Dvs knäckebröd med makrill. Sounds gross for dinner, but it was actually pretty nice : ) Behövde nog en sån middag.
Hoppas att CDON är snabb, och att spelet som har jag beställt kommer imorgon, så jag kan spela sönder migsjälv. Har nämligen beställt Super Paper Mario. I hope it's fun. Många som säger den är bra (till och med Cory i was like oh my god, he's my G o d) och vissa som säger den är skit. Men har nu insett att ingen någonsin kommer tycka samma sak om en sak. Så nu gick jag på mina instinkter och köpte den, det är ju halva priset nu so i was like that the häll. So i bought it.
I WANNA PLAY NOW!

1 kommentarer:

Caroline sa...

Jag förstår inte, vad är det som är pinsamt?